27.03.2009

Sa gandim pozitiv!!

Facand o analiza obiectiva asupra existentei acestui popor minunat am observat ca negativismul si lipsa de incredere i-au fost caracteristicele de baza.Acet lucru nu e de condamnat, deoarece aceste elemente au fost fundamentale in contextul istoric in care s-a zbatut acest neam; nu puteai sa ai incredere in nimeni; starile de liniste erau aparente; singurul prieten adevarat iti era natura; si doar credina sincera in Dumnezeu le conferea oamenilor unitatea familiala si de neam atat de necesara.Nu am avut un spirit de cuceritori; nu am avut un comportament dominant fara de celelalte popoare conlocuitoare ci am fost si suntem calzi, prietenosi si ospitalieri.Contextul actual e un pic mai diferit si din aceasta cauza consider ca mai mult pozitivism in gandire nu ar strica.De 2000 de ani am tot aratat ca suntem speciali...de 2000 de ani am tot aratat ca nu suferim de nici un complex...de 2000 de ani ne-am tot demonstrat calitatile in fata tuturor.Pozitivismul este impetuos necesar in viata si in gandirea noastra deoarece grijile sunt altele si nu mai au acea profunzime daunatoare la adresa integritatii noastre ca fiiinta si ca neam.Asa ca... sa fim "mai cu zambetul pe buze", sa fim mai relaxati, mai degajati de toate problemele acestui secol si sa le infruntam cu veselie si cu incredere in fortele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu