25.03.2009

Intelepciunea unui Erou National:Maresal Ion Antonescu!

1."Fii om, fii drept şi recunoaşte că, pe deasupra ambiţiilor, intrigilor şi urilor, este Patria, este veşnicia neamului, şi că acolo trebuie să ne întâlnim totdeauna, chiar dacă nu ne înţelegem de fiecare dată".

2.
"Sunt mândru că am avut în viaţă drept far strălucitor şi călăuzitor Coloana de lauri a marelui Traian şi sublimul sacrificiu al Regelui Dac".

3.
"Viaţa popoarelor este o veşnică şi încordată luptă; o luptă pentru drepturi şi pentru dreptate, o luptă pentru afirmare şi înălţare".

4."
Prefer să mor în mocirlă într-o Românie Mare decât să mor în paradisul unei Românii mici".

5."
Nici o furtună, nici o invazie, nici un cutremur, nici o ocupaţie, nici o lovitură, oricât de dureroasă, de nimicitoare, nu a putut să-i clintească pe românii din Dacia Traiană. Nimeni şi nimic nu ne va putea smulge din ea".

6.
"Ceea ce nu se bazează pe adevăr, nu poate dura. Toată istoria noastră oferă un spectacol unic: noi am păstrat intacte trăsăturile rasei latine. Acelaşi lucru se întâmplă şi în graiul nostru, care este unul şi acelaşi din Maramureşul azi cedat Ungariei şi până în Timoc. Nimeni nu a izbutit să ne clintească din loc timp de 2000 de ani, nimeni nu va reuşi să ne clintească nici peste un milion de ani... Noi ne-am aşezat primii pe aceste locuri şi vom pleca cei din urmă".

7."
Aşa cum dumneavoastră luptaţi pentru Anglia, tot aşa lupt şi eu pentru Patria mea, dar de suferinţele, lupta şi ameninţările sub care noi trăim, dumneavoastră nu vă puteţi da seama. Noi am fost atacaţi, deşi nu am atacat pe nimeni. Ceea ce a fost al nostru şi a fost al nostru de secole, ei ne-au luat".

8.
"Scump popor român: sunt mândru că m-am născut şi am trăit într-o naţiune cu o îndoită ascendenţă imperială şi cu un trecut de două ori milenar".

9.
"Persoanele nu contează, contează doar ceea ce ele reprezintă".

10."Ţie, popor ingrat, nu-ţi va rămâne nici cenuşa mea".

Aceste citate pline de intelepciune...de traire.. si de sinceritate au o puternica reflectie in actualitatea in care ne zbatem si ne arata personalitatea debordanta a Maresalului Ion Antonescu.
De ce am luat hotararea postarii acestei comori pline de intelepciune?Deoarece in fiecare zi ii vad doar soclul fara bust din curtea bisericii ctitorite de el; bust dat jos in urma unor "interventii" (
Ordonanta 31 din 2002, care stipuleaza interdictia de afisare in spatii publice a simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob- o nesimtire si o tradare).Astia suntem noi, romanii, un popor care nu a reusit sa-si aprecieze la adevarata valoare eroii.

Un comentariu:

  1. Superb blogul!Felicitari!
    Intrati pe Blogul oficial al Maresalului Antonescu http://maresalionantonescu.blogspot.com/ si participati la sondajul de opinie despre Maresalul Antonescu.
    De asemenea lasa-ti si un link pentru a putea trimite lumea la acest articol.
    "Prefer să mor în mocirlă într-o Românie Mare decât să mor în paradisul unei Românii mici."
    Maresal Antonescu

    RăspundețiȘtergere