22.02.2009

Loialitate si onoare, doua notiuni esentiale!!!!!


Loialitatea si onoarea....aceste doua notiuni esentiale pt orice om constient de anumite valori.....aceste doua puncte de reper ale unei minti sanatoase, ce mai reprezinta pt noi?Va spun eu...nu mai reprezinta nimic!!!Desi nu-mi place sa ma raportez la trecut, trebuie recunoscut faptul ca stramosii nostri aveau aceste doua notiuni intiparite in constiinta lor morala, in constiinta aceea simpla si sincera care ii ajuta sa-L aiba ca unic ghid in viata pe Dumnezeu.Sunt dezamagit....scarbit....si trist!De ce?Fiindca mi-e rusine de ce vad in societate.....fiindca vad cum neincrederea, parsivismul,ipocrizia si lasitatea iau locul celor doi termeni....fiindca ne zbatem in superficial si fiindca am invatat sa ne multumim cu putin.Nu mai stim sa ne apreciem tara;familia;prietenii....NIMIC.Zi de zi observ marsavia care a pus stapanire pe constiinta noastra; suspiciunea care ne face sa ne coboram la nivelul necuvantatoarelor; nesimtirea de a crede ca tot ce facem noi este corect.Am invatat sa fim tradatori; am invatat sa lovim miseleste pe la spate( la propriu sau......cu ajutorul parsivismului); am invatat sa fim NEINVATATI.Loialitatea si onoarea sunt lucruri sfinte care nu pot lucra in orice om; in orice individ aparut pe lume fara a avea un scop, un tel in viata ci doar pt a face umbra pamantului.Vreau sa ne schimbam; vreau o noua generatie de oameni, demni, loiali, plini de onoare care sa scoata aceasta natie din rusine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu