10.11.2009

Cel mai bun dintre cei mai buni!!!


 Imi plange sufletul...imi plange inima....imi plange simtul artistic...imi plange demnitatea de roman.Gheorghe Dinica a murit!De ce?....pentru ca Dumnezeu, in anumite momente, rupe din marea Sa gradina cate o floare; cea mai frumoasa si cea mai aleasa.Sunt atat de trist incat faptul de a tasta si de a-mi transpune sentimentele pe acest blog, necesita un efort ireal.Intr-o societate romaneasca in care bunul simt, onoarea si demnitatea sunt o raritate, acest om, prin simpla sa aparitie la TV  sau pe scena reusea sa te transpuna, sa te faca sa te rupi de aceasta realitate murdara.Cum reusea?..simplu; prin geniul sau.Maestre, l-am plans impreuna pe Stefan Iordache, acum a venit randul sa te plangem, si cand il vom plange si pe Nelu Ploiesteanu ne vom da seama ca din punct de vedere al valorilor nationale vom fi O!!A fost o onoare sa fiu contemporan cu acest "fenomen" si sper ca macar o particica din ce a vrut sa ne transmita sa mi se fi intiparit in subconstient.Dumnezeu Sa-l odihneasca!!

Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca, Dinica a fost unul din actorii care m-au facut sa ma uit la filmele Romanesti

    RăspundețiȘtergere